Реклама на головному екрані міста

reklama-na-golovnomu-ekrani-tv

Що рекламувати:

– послугу або товар на конкурентному ринку – якщо компанія відчуває послаблення продажів за рахунок входження на ринок нового конкурента або активізацію старого конкурента.

– нові товари – у разі появи нового продукту у компанії, який має унікальні властивості або який ще не був представлений на ринку та може привабити нового споживача.

– нові заклади – у випадку «входження на ринок», коли потрібно будувати клієнтську базу «з нуля».

– акційні пропозиції – коли популярний товар або послуга суттєво нижча за ціною місцевого ринку, зазвичай пропозиція має бути обмежена в часі.

– регулярні повідомлення – коли компанія має циклічні, щотижневі акції.

Кому рекламувати:

– Кінцевий місцевий споживач.
– Економічно-активна частина населення (домогосподарства);
– Малий бізнес (поруч ринок, бізнес центр);

Навіщо рекламувати:

– Щоб зберегти монопольне становище компанії;
– Збільшити продажі;
– Збільшити впізнаваність;
– Збільшити кількість клієнтів.

Ефективність реклами на екрані:

– Можна обчислити в грошовому виразі у випадку акційних пропозицій обмежених в часу.

– Вирахувати кількістю додаткових клієнтів (вказавши номер для зворотного зв’язку).

– Визначити кількість залучених нових клієнтів шляхом опитування (у випадку створення новою компанією своєї бази клієнтів).

– Підбирається індивідуально (рекламний бюджет зменшується, при цьому отримується максимум) в залежності від поставлених цілей.

Максимізація ефекту у випадку обмеженого бюджету:

– Розробка рекламної кампанії, націленої на кінцеву аудиторію та показ у конкретний час та день тижня, що дозволить влучати лише у потрібний сегмент.

– Перегляд вже існуючої рекламної кампанії з її подальшим аналізом задля виявлення слабких, неефективних сторін.

Головні переваги екрану перед іншими видами зовнішньої реклами:

– Витрати часу є мінімальними, оскільки не потрібен монтаж. При наявності готової кампанії можливо починати в режимі «сьогодні на сьогодні».

– Витрати ресурсів є значно нижчими, оскільки не потрібно виготовляти матеріальний носій для рекламної кампанії та наймати додатковий персонал для монтажу. Економія – від 500 грн./кампанія.

– Направленість на конкретного споживача – покази можливі у конкретний час, що не створюватиме нав’язливого показу та зацікавлюватиме потрібний сегмент.

– Динаміка та унікальність – окрім слайд-показу можливо розмістити повноцінне відео, що доноситиме в рази більше корисної інформації до споживача.

Ціни:

– Починаються від 50 коп. за показ у випадку замовлення найширшого пакету на строк від 1 місяця.

– У межах 1’000 грн. в місяць, що є дешевше білборду та на відміну від останнього варіанту значно виграє в локації.

– Лише 60 грн. за оголошення на один день, що дає змогу робити «гарячі пропозиції» та акції.

– Можливий індивідуальний прорахунок зі знижкою до 50% у випадку довгострокового співробітництва та використання наших послуг по створенню рекламної кампанії.