Вихідні з користю: старости Золотоніської громади навчалися у Чернігові

Олександр Кипич та Дмитро Шевченко протягом двох днів опановували основи сприйняття інформації, уміння її фільтрувати та приймати швидкі виважені рішення. Приводом для вояжу стало проведення для представників органів державної влади та місцевого самоврядування навчальної програми щодо роботи з інформацією. Про це повідомляє видання Золотоноша.City.
У лавині оповіщення навчитися розрізняти де правда, а де фейк – досить непросто. Виробництво та споживання інформації різко змінилися за останні два десятиліття. Ще до зростання Інтернету та до того, як соціальні медіа та смартфони стали повсюдними, традиційні медіа-організації відігравали найбільшу роль у виробництві інформації. Наразі ж, у всьому світі, одночасно виробляють, передають, споживають та діють на основі тієї інформації, яка, у свою чергу, формує оточення та життя людей. Зорієнтуватися у потоці, звідки щохвилини надходять повідомлення, вдається не всім.
Днями молоді та перспективні старости Золотоніської громади Дмитро Шевченко та Олександр Кипич побували у Чернігові, де брали участь у дводенному тренінгу під назвою «Стійкість до впливів: ухвалення рішень на основі роботи з інформацією». Старости діляться, що два дні вони провели з користю і здобули нові знання, які допоможуть розрізняти пропаганду та фейкові новини. Отримана інформація знадобиться у роботі для прийняття правильних рішень.
– Від Золотоніської ТГ делегували мене і очільника Кропивнянського старостату Олександра Кипича. З цікавістю слухали менеджерів, експертів, які говорили про якість інформації, інформаційні потоки, здатність інформації керувати поведінкою. Нам пояснювали, якими є способи вимірювання дезінформації, як навчитися медіаграмотності та інших факторів через численні канали і, як перевіряти будь-яку інформацію та приймати рішення на основі цього. Через карантинні обмеження учасників було небагато, – ділиться староста Благодатного Дмитро Шевченко.
– Нас вчили розпізнавати інформацію. Особливо, як у фейкових потоках не розгубитися і не схибити у правильності рішення. Для мене, як для старости, вважаю, що це дуже важливо, адже за мною стоять люди, – каже Олександр Вікторович.
За словами Олександра Кипича, такі тренінги діють на постійній основі, періодично їх організовують у різних містах. Якщо не буде жорстких карантинних обмежень, то наступна зустріч запланована в Одесі, Харкові.
Дмитро Шевченко та Олександр Кипич привезли додому сертифікати. Зазначимо, що проєкт «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки посольств Великої Британії та Сполучених штатів Америки в Україні.