Золотоніські випускники на карантині готуються до ЗНО та освоюють кулінарію

Український центр оцінювання якості освіти поки не уточнив нові дати проведення ЗНО у 2020 році, яке перенесли на літо через запровадження карантину. Раніше основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання з 11 предметів планувалася з 21 травня по 15 червня. Нові дати ЗНО будуть оголошені після завершення карантину в Україні.
За словами виконувача обов’язків міністра освіти і науки Любомири Мандзій, якщо після карантину учні зможуть повернутися за парти у травні, то цього ж місяця відбудеться пробне ЗНО, а основна сесія 2020 розпочнеться орієнтовно після 20 чисел червня.
Як готуються до зовнішнього незалежного оцінювання випускники гімназії ім. С. Д. Скляренка в умовах карантину? Про це журналісти видання Золотоноша.City запитали у класного керівника 11-А класу Людмили Лук’ященко:
– Я підтримую постійний зв’язок з дітьми по вайберу, даю їм рекомендації, які знаходжу в інтернеті, а вони готуються до зовнішнього незалежного оцінювання. Адже будь-яку ситуацію можна використати з позитивом. Карантин для одинадцятикласників – це чудова нагода сконцентруватися на тих предметах, які вони обрали для ЗНО. Вони можуть працювати на безкоштовних платформах, таких як: «Мій клас» – дуже чудова платформа з підготовки до ЗНО; Google classroom, де учителі скидають завдання, а учні виконують; «На урок». Проводяться відеоконференції на платформі Zoom. Дуже корисна така освітня платформа, як EdEra, яка пропонує курси для учителів, але й для випускників організували підготовку до ЗНО з поясненнями і тестами. Окрім того, на сайті гімназії всі учителі викидають завдання, посилання на різні відео, тести і таке інше. Ресурсів наразі дуже багато, і є нагода гарно підготуватися до ЗНО. Якщо людина працює, то вона має змогу якраз приділити увагу саме тим предметам, які будуть потрібні для вступу у вищий навчальний заклад.
– Окрім навчання, чим ще займаються ваші випускники?
– Мені приємно, що діти знаходять час, щоб поєднувати розумову і фізичну працю. Дехто з них освоює кулінарію. Це така гарна можливість, коли батьки вдома і можуть навчити готувати. Таким чином, готуються до свого майбутнього студентського життя.
– Чи хвилюєтеся за успішність на карантині?
– У нас дуже гарна платформа «На урок», де діти виконують тести. Я заходжу на цю платформу і дивлюся на їхні оцінки. А потім ці роботи, наприклад письмові, вони надсилають на вайбер. Позитивним моментом у карантині є те, що діти можуть сконцентруватися на тих предметах, які їм потрібні. Однак я переконана, що дітям не вистачає спілкування, адже школа – це соціалізація, вони контактують одне з одним, діляться своїми враженнями. Відеозв’язок не замінить реального живого спілкування.
– На вашу думку, чим особливий саме 11-А клас?
– У моєму класі – 22 дітей. За роки ми дуже здружилися. Це мій останній випускний клас, за плечима – 35 років педагогічного стажу. І кожен колектив по-своєму неординарний. Діти дуже добрі й активні. Ми знайшли з ними спільну мову, вони відкликаються на будь-яку пропозицію. Мої випускники стали для мене чимось особливим, які надихають і підтримують в житті. Ще на початку 11 класу визначилися, хто куди збирається вступати. Декілька випускників збиралися навчатися за кордоном – у Польщі, Франції, Чехії. Як буде тепер – побачимо. Серед моїх гімназистів – вчений-хімік Нікіта Сало, комп’ютерник Максим Чижик, фізик Максим Пузєєв, майбутня вчителька англійської мови Ліна Казка. Дехто планує поєднати своє життя із готельно-туристичним бізнесом, економікою. Все залежатиме від ЗНО, як вони його складуть. Звичайно, хотілося б, щоб все у них було добре, щоб здійснилися мрії, щоб діти реалізували себе і були щасливі. Знайшли свою другу половинку, збудували сім’ю.