Передавати показники екектролічильника золотонісці зможуть через Viber

На Черкащині презентували удосконалену послугу передачі показів лічильника через безкоштовний мессенджер Viber. Як повідомляють у Золотоніському РЕМ, новий паблік-акаунт елементарно та швидко дозволить споживачеві скористатись процедурою. Про новинку розповів під час прес-конференції директор з інформаційних технологій та зв’язку ПАТ «Черкасиобленерго» Олексій Шевченко.

– Йде ХХІ століття, і кожна компанія повинна мати сучасні сервіси для прийому та обробки даних. Товариство іде в ногу з часом, тож, запроваджуючи нову послугу, ми намагаємось всіляко заохотити наших побутових споживачів до користування новітніми можливостями епохи ІТ-прогресу. Відтепер все простіше. Для того, щоб передати покази лічильника, споживачу необхідно лише зайти у мобільний додаток Viber та відсканувати QR-код, що зображено на наших листівках та сайті Товариства, – зазначив Шевченко.

Нова послуга забезпечує автоматизацію передачі показів і, водночас, додає можливість обслуговувати необмежену кількість особових рахунків ваших рідних та близьких.

– Головна ідея запровадження цієї системи полягала у тому, щоб споживач міг натисканням двох-трьох кнопок передавати покази електролічильника, і щоб йому при цьому не потрібно було запам’ятовувати ті чи інші цифри. Це потрібно також для того, щоб максимально захистити систему від помилок. Попередній досвід запровадження автоматизації процесу показав, що люди досить часто передають покази приладів обліку з помилками, що потребує подальшого зв’язку оператора з абонентом. Сервіс відфільтровує помилки при введенні даних, не дозволяючи абоненту передавати некоректні відомості, – пояснив розробник послуги, начальник служби інформаційних технологій ПАТ«Черкасиобленерго» Валерій Вязовик.

Розробляли систему 1,5 місяці. Автори передбачили два варіанти під’єднання до корпоративного чату ПАТ«Черкасиобленерго»: через сканування QR-коду або через перехід за посиланням на сайті Товариства. Таким чином користувач автоматично під’єднується до спеціального паблік-аккаунта. Далі слід натиснути «Повідомлення» та просто дотримуватись інструкції автовідповідача. Для зручності споживачів до кожної домівки надійде листівка з QR-кодом та інструкцією з його застосування.