У місті розпочинає роботу новостворений інклюзивно-ресурсний центр

Закон України «Про середню освіту» передбачає реорганізацію діючих психолого-медико-педагогічних консультацій в інклюзивно-ресурні центри. Цей процес триває по всій країні. Не стала винятком міська психолого-медико-педагогічна консультація. Ще 3 квітня на сесії міської ради депутати прийняли рішення про створення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр». Нині він розпочинає свою діяльність. Наразі йде відбір кваліфікованих фахівців, корекційних педагогів: логопеда, дефектолога та практичного психолога. Про це інформує громадсько-політична газета “Златокрай”.

Інклюзивна освіта у Золотоноші введена ще минулого року на базі дитячих садочків «Ялинка» та «Берізка», – розповідає керівник центру Оксана Кузнєцова. – Цьогоріч в учнівському середовищі гімназії ім. С.Д. Скляренка інклюзивно навчатиметься 5-класниця. Для таких діток розробляється індивідуальний графік занять, у якому зменшене тижневе навантаження, замість уроків фізичного виховання лікувально-фізіотерапевтичне лікування.

Інклюзивно-ресурсний центр створюється з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття  освіти шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг.

– Робота центру буде проводитись у тісній співпраці з закладами освіти міста. Ця робота не є новою, бо попередні роки на засіданнях консультації проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей та визначалась їм відповідна навчальна програма. Наразі функції центру розширено,  діти  з особливими освітніми потребами у центрі зможуть  отримати корекційно-розвиткові заняття  з логопедом, практичним психологом, дефектологом. Як показує досвід роботи, у нашому місті багато дітей відповідної категорії, а корекційних педагогів, на жаль, бракує.  У центрі буде  створена  професійна  команда корекційних педагогів для супроводу дітей з особливими освітніми потребами, – додає керівник Центру.

Лише правильно і своєчасно  спланована корекційна робота  є результативною і допоможе дитині подолати певні труднощі у навчанні та спілкуванні, підготувати її до життя в колективі, а згодом у соціумі.

Читайте також: