Амбулаторію сімейної медицини відкрили після капітального ремонту [ФОТО]

Охайні світлі приміщення, нове обладнання та денний стаціонар. У Золотоноші завершили капітальний ремонт амбулаторії № 2 міського Центру сімейної медицини. На сьогодні амбулаторія, як автономна одиниця, має можливість надавати повний комплекс медичних послуг для населення, розповідає інтернет-видання ПроВсе.

Приміщення амбулаторії розташоване в колишньому дитячому садку, який до цього часу не був пристосований до прийому паціентів і потребував негайного ремонту. За словами головного лікаря Центру сімейної медицини Віри Антонової, ремонт було розпочато восени 2017 року і на нього витратили 960 тисяч гривень, виділених Золотоніською міською радою.

Як розповідає в.о. завідуючої амбулаторії Олена Луганська, на сьогодні амбулаторія обслуговує щодня значну кількість пацієнтів як дорослих, так і дітей, як з усієї Золотоноші, так і з району.

– В амбулаторії працює 14 осіб персоналу. Щодня персонально лікарями обслуговується від 90 до 150 осіб, з них близько 60-ти дітей. І це не враховуючи тих, хто приходить на процедури у фізкабінет та на лабораторне обстеження, – розповідає вона.

Як розповіла лікарка для амбулаторії було закуплено сучасний аналізатор для проведення аналізів біологічних проб, ультразвуковий інгалятор, небулайзери, магнітоапарати, апарати ампліпульсу, апарат УВЧ. Також є палата для денного стаціонару на чотири ліжка, що дозволяє хворим проходити необхідні процедури, які потребують безпосередньої присутності лікаря.

Працівники амбулаторії зазначають – наявність такого устаткування робить амбулаторію такою собі мінілікарнею, яка дозволяє надавати допомогу у досить широкому спектрі виявлених медичних захворювань.

Міський голова Золотоноші Віталій Войцехівський впевнений – лікувальні заклади міста повинні насамперед орієнтуватись на психологічну складову. Пацієнт не повинен відчувати казенності послуг, а повинен мати відчуття домашньої атмосфери у закладі.

– Рівень обслуговування та надання медичних послуг у амбулаторії № 2 досить високий. Ми ставили собі за мету створити в цьому закладі відчуття, ніби пацієнт лікується в домашніх умовах. Люди не повинні відчувати емоційне напруження при підготовці візиту до лікарні. І я впевнений, що ми досягли поставленої мети, – зауважив посадовець.

Читайте також: