Золотоноша придбає снігоприбиральний автомобіль та техніку для ремонту доріг

Два спеціалізованих автомобілі незабаром поповнять автопарк комунальної техніки міста. Відповідне рішення ухвалили більшістю голосів місцеві депутати на черговій сесії. Згідно з намірами, Золотоноша придбає у лізинг вантажівки УЯР-01 та МКДЗ-10. Обидві розроблені на базі автівки МАЗ. Перша передбачає автоматизований локальний ремонт дорожнього покриття, друга ж – постійне утримання доріг з твердим покриттям за будь-якої пори року. Мова йде про прибирання снігу в зимовий період, а також підмітання та поливання проїзних частин в теплі пори. 

Питання придбання обговорювалося на всіх депутатських комісіях і проголосоване на сесії майже одноголосно, не дивлячись на відмінність у політичних поглядах. Результат цілком логічний, адже зима, що минула, показала наочно – місто вкрай потребує оновлення автопарку. 

Не вибивається з логічного ряду і вчорашня “інформаційна бомба”, котра активно поширювалася у соціальній мережі Facebook. За результатами відвідин сесії міської ради, місцева помічниця нардепа Владислава Голуба опублікувала емоційну скаргу на місцевих обранців. За словами Оксани Гіщиної,  депутати, не порадившись з громадою, взяли кредит (!) на ще один сміттєвоз! Представниці приймальні на Садовому знадобилося декілька годин, аби користувачі таки пояснили їй різницю між кредитом і лізингом, а також між сміттєвозами та дорожньою спецтехнікою.

Поспіх не зовсім зрозумілий, адже вже цього четверга поштові скриньки мають наповнитись черговим випуском безкоштовної газети “Черкаський кур’єр”, тому його автори цілком встигли б додати в тираж і цей “викривальний матеріал”. Оперативність не виправдала себе, а помічниця парламентаря мусила терміново виправляти своє маніпулятивне повідомлення. Оновлений текст (дві вантажівки додалося, сміттєвоз та кредит не зник) дещо згодом був вже оприлюднений в одній із найбільш популярних спільнот золотоніського facebook-сегменту.

Головні претензії три – недоцільність поповнення автопарку дорожньої техніки, відсутність погодження з громадою, бурхлива реакція на текст, котрий авторка скромно назвала виявленням власної думки.

Щодо доцільності ще вчора чимало пояснили в соцмережах і жителі міста, і самі ж депутати міської ради. Наголосимо ж на одному головному моменті, котрий, як здається, вельми складний для розуміння командою народного депутата. Мова йде про банальну оптимізацію ресурсів. Таки є, погодьтесь, різниця у витратах часу, сил і засобів між автоматизованим автомобілем, котрий сам підігріває тверді асфльтові матеріали, сам змішує їх з рідкою сумішшю і під тиском заливає на ділянки ремонту дороги. І між цілою бригадою працівників, котрі ледь не руками готують, насипають, вкладають та рівняють. Менше часу, менше витрат, більше надійності. Так, це не настільки ефективно, як ледь не вдвічі дорожчі вікна (ніж міські), встановлені за сприяння парламентарів. І суму навряд чи можна розбити на шість допорогових, які освоять шість підприємств з одним директором. Проте приводів для “зради” шукати складно. Для манупіляцій і популізму – легко.

Місцеві народні обранці, до речі, і є тими самими представниками громади. Принаймні більшість з них контакт із кварталами намагаються тримати. Не всі ділом, бувають і винятки: дехто більше словом і на відстані. Проте зовсім не зрозуміло, що заважає рядовому прекрасному фахівцеві кредитних і комунальних питань налагодити контакт з деякими депутатами задля ознайомлення з відповідними проектами рішень. До речі, як резонно зауважив один з дописувачів, бажано щоб з громадою дійсно радились всі обранці і по всіх питань. Навіть при внесенні пропозицій до Верховної ради щодо бюджетних дотацій крупним агрохолдингам. Позаяк виходить так, що місту, на думку самоназваних експертів, техніка не потрібна, а про допомогу нужденним олігархам ніхто й питає.

Теза ж про власну думку, ясна річ, цікава. І має право на життя. Однак власна думка за межами власного частково обмеженого аккаунту перестає бути такою. Особливо якщо неправильно трактувати ключові моменти (не поцікавшись перед цим суттю), а також додати до страви малесеньку дрібку популізму.

Перефразовуючи один із коментарів під вищезгаданим повідомленням, можна резюмувати просто – інколи краще розносити газети. Більше ефективності, вищі рейтинги.