“Золотоніське АТП завжди відкрите і готове до конструктивного діалогу”, – Володимир Кузьменко

Наше місто чи неєдине у області не мало проблем із рухом міських автобусів. Усі транспортні засоби виходили на маршрути згідно графіка, інколи було запізнення у 5-15 хвилин. Такими словами прокоментував директор Золотоніського АТП Володимир Кузьменко скарги золотонісців на збої перевезень під час снігової негоди. Серед останніх – повідомлення жительки міста про те, що між міськими автобусами відбуваються постійні “перегони”. Заразом вона й поскаржилась, що через нечищені дороги автобус № 5, за словами одного з водіїв, не вийде на маршрут.

Аби спростувати чи підтвердити факт, ми звернулися за коментарем з перших вуст до керівника перевізника. Головне питання – чи мав місце випадок, коли міські автобуси після снігопаду не змогли вийти на маршрут через нечищене дорожнє покриття?

– Наше підприємство тримає постійний зв’язок з міською радою, а саме з начальником УЖКГ Олександром Флоренком. Відразу після заметілі основною метою комунальників було очищення доріг, по яким рухаються саме наші автобуси. Вони зреагували блискавично. Ми телефонували їм і вдень, і вночі, бо вони цілодобово були на ногах. Повідомляли про зупинки, які треба терміново прибрати, про заїзди, підйоми та спуски, – розповідає Кузьменко.

За словами очільника АТП, наше місто – чи неєдине в області, котре не мало проблем із рухом міських автобусів.

– Наприклад у Каневі, Шполі, Тальному досі не відновили автобусні маршрути. Усі ж наші виходили на маршрути згідно графіка, інколи було запізнення у 5-15 хвилин. А тому про нечищені дороги на Баха годі й говорити, це – неправда, – пояснює представник перевізника.

Щодо скарги на перегони, Кузьменко запевняє, що водії несуть персональну відповідальність щодо життя та здоров’я своїх пасажирів. До того ж при таких погодних умовах жоден водій, а надто водій автобуса, не ризикнув би пришвидшуватися.

Відреагував директор Золотоніського АТП і на скарги щодо незручного графіку руху автобусів. За його словами, підприємство завжди відкрите і готове до конструктивного діалогу.

– Якщо мешканці будуть нам підказувати, ми згодні коригувати час руху. Заявки щодо змін у графіках можна надсилати на адресу нашого АТП, – резюмував Володимир Кузьменко.

Читайте також: