Маслоробний комбінат відкрив оновлений цех [ФОТО]
У день святих братів Кузьми і Дем’яна на Золотоніському маслоробному комбінаті відбулося урочисте відкриття реконструйованого маслоробного цеху. Є багато традицій і прикмет, пов’язаних з цим церковним святом, але одна з них пригадалася під час урочистостей на підприємстві. Зазвичай ввечері цього дня сільська молодь збиралася разом: дівчата смажили або варили курей, а хлопці частували їх наливкою та жартома визначали, чия курка смачніша. Так було й на промисловому гіганті, коли колеги голови правління Владислава Кулініча – директори підприємств групи компаній “Молочний альянс” – дегустували високоякісне запашне золотоніське масло і сперечалися, чиє смачніше. Звичайно, це було жартома, оскільки, як розповів голова наглядової ради АТ “Молочний альянс” Сергій Вовченко, під маркою “Золотоніське” цей продукт можуть випускати на будь-якому підприємстві агрохолдингу: чи то в Пирятині, чи в Яготині.
Перерізаючи стрічку до осучасненого маслоцеху, Сергій Вовченко зауважив, що в його реконструкцію вкладено близько 6 млн грн. Майже 5 років на ньому висіла табличка “Цех на реконструкції” і тільки завдяки наполегливості та господарському підходу керівника, заслуженого працівника промисловості Владислава Кулініча віднині над входом з’явилася постійна – “Маслоцех”.
Незважаючи на велику кількість гостей, тут повним ходом кипіла робота. На одній лінії пакувалося масло у звичну і рідну для ока обгортку “Златокрай”, на іншій, що розгалужувалася на 2 рукави, фасувалося у коробки вагою 20 кг. Голова наглядової ради з вдячністю потиснув руки безпосереднім реформаторам цеху, які втілили задумку керівника і зробили з нього “лялечку”.
За словами Владислава Кулініча, продукція золотоніських маслоробів постачається у 41 країну світу. Після нещодавнього візиту сінгапурських гостей, які залишилися задоволеними рівнем підприємства та його виробничими потужностями, іміджем на міжнародному ринку, є надія, що ринок збуту розширить свою географію. За останні 10 місяців перероблено100 тис. тонн сировини: 79 тис. тонн молока, 8,5 тис. тонн обрату, 11 тис. 600 тонн підзгущеної сироватки і 40 тис. тонн вершків. Вироблено продукції – 6 тис. 700 тонн сирного продукту, 5 тис. 50 тонн молока, 2 660 тонн масла, 333 тонни м’якого сиру – на суму 996 млн грн. При цьому випуск масла зріс на 60%, а сироватки – на 40%. Керівник з гордістю відзначив, що 3-місячну реконструкцію маслоцеху провели спеціалісти підприємства без залучення сторонньої робочої сили. Участь у його оновленні брали фахівці інженерно-технічної та технологічної служби на чолі з головним інженером Анатолієм Строканем, начальником виробництва Тетяною Гонзою, головним механіком В’ячеславом Ященком, головним енергетиком Юрієм Зінченком, головним метрологом Володимиром Верхольотом, інженером-будівельником Василем Якубенком, вкладаючи все своє вміння і душу.
Під час оглядової екскурсії підприємством-гігантом Віталій Кулініч продемонстрував єдину в Україні фасувальну машину, де всі операції з упаковки сухої продукції виконуються автоматично. Без застосування робочої сили подаються паперові мішки з поліетиленовою вкладкою всередині, наповнюються, зважуються, відсмоктується повітря, запаюється вкладка і зашивається основна тара. Потім 25-кілограмові мішки транспортером подаються на металодектор і – в склад. При температурі +10 С суха продукція може зберігатися протягом року, не втрачаючи своєї якості. У зимовий період, коли падає виробництво молока, вона використовується для виготовлення продукції згідно із замовленням ринку. Для забезпечення безперебійної роботи Золотоніського маслокомбінату заготівля молока проводиться на території 5-и областей України. Також постачальниками цієї сировини є Тростянецький (Вінниччина) та Новоархангельський (Кіровоградщина) молокозаводи.
Протягом брифінгу Владислав Кулініч, Сергій Вовченко та голова ради директорів ГК “Молочний альянс” Сергій Каліберов відповіли на ряд запитань журналістів. “Ми намагаємося вести оперативну і ефективну комунікацію як з існуючими партнерами та споживачами, так і з потенційними. І використовуємо для цього всі можливі канали та засоби. Наша компанія постійно розвивається і намагається ставати кращою за всіма критеріями – від виробництва до збуту”, – зазначив зокрема Сергій Каліберов.
За матеріалами тижневика “Златокрай”