На міські автобусні маршрути чекають можливі кардинальні зміни

автобус-856

Питання автобусного сполучення одного з найвіддаленіших мікрорайонів міста піднімається нині у коридорах міської ради. Депутат Сергій Мозговий, до сфери відповідальності якого входять Згарі, запропонував продовжити рух автобусів, що мають кінцеву зупинку на вокзалі, аж до околиці міста.

Згар — мікрорайон з тисячним населенням, підпорядкований Золотоніській міській раді. За довгі роки перебування у адміністративних межах міста, ця місцевість давно перестала вважатись селом, органічно вписавшись до урбаністичного життя, не втративши при цьому й свій колорит.

Одна з критичних проблем – автобусне сполучення. Тут курсує лише два маршрути, та й ті на день мають лише по декілька рейсів: №3 “Згар – Мелесівка” та №4 “Згар – Нова Дмитрівка”. В усіх інших випадках містянам доводиться пішки добиратися до залізничного вокзалу, що додає масу незручностей, особливо під час примх небесної канцелярії. Особливо гостро питання стоїть під час порівняння з тією ж Новою Дмитрівкою, котра адміністративно належить до Золотоніського району, проте має на своїх вулицях аж три автобусні маршрути – №№3, 4 та один з наймасовіших – другий.

Питання ж перенесення кінцевої зупинки із вокзалу обговорювали 22 грудня. Депутат Мозговий виклав пропозицію міському керівництву та керівникові “Золотоніського АТП 17112″ Петру Малишку. Усі сторони перемовин із доводами народного обранця погодились. Не проти таких нововведень і транспортники, проте висловили одну умову до комунальних служб – якісне обладнання зупинки та місця для розвороту.

В цілому, за словами перевізників, подібна ініціатива напрошувалась давно, адже з’єднати усіх мешканців автобусними маршрутами – задача стратегічна. Лунали й натяки на ту ж саму Гришківку, котра також входить до адміністративно-територіальних меж Золотоноші. А от стосовно згаданої раніше Нової Дмитрівки та її сателітів (Мелесівка і Мар’янівка) щодня виникає дедалі більше запитань.

Річ у тім, що нинішні маршрути, котрі пролягають через ці села, справді актуальні і завантажені. Та побоюються транспортники майбутніх територіальних пертурбацій. Ні для кого не секрет, що через низьку насиченість трафіку, в принципі, цей вид діяльності прибутковим бути не може. Так чи інакше, дотації з бюджету надходять. Якщо нині питання гостро не стоїть, то після анонсованого процесу децентралізації та відповідних змін у формуванні місцевих бюджетів, схоже, що громади рахуватимуть кожну копійку.

У АТП пророкують, що вже за два роки до населених пунктів, котрі не входитимуть до Золотоніської громади, просто юридично неможливо буде пускати рейси зі статусом “міський”. Тобто, ніхто громадський транспорт у новодмитрівчан, звісно, не забере, та відбуватиметься трафік вже у “приміському” форматі, як і нині до решти сіл Золотоніщини. Відповідно, й дещо інші ціни. Як порахували на підприємстві, вартість квитка, наприклад, від Нової Дмитрівки до автостанції у центрі міста складатиме 5 гривень. Натомість, логічно, що в інтересах громади буде перенесення вивільнених маршрутів до своїх віддалених локацій. Тим більше, їхня кількість має шанси збільшитись.

Наразі проект облаштування кінцевої зупинки у Згарях знаходиться на стадії обговорення.

comments powered by HyperComments