Політичні партії Золотоноші домовились щодо проведення цивілізованої агітації

Місцеві вибори, що відбудуться 25 жовтня, ставлять перед громадами усіх регіонів традиційне болюче питання. Незабаром на території країни розпочнеться улюблена забава, що увійшла до побуту співвітчизників два десятки років тому – політична агітація.

Минулі вибори до Верховної ради показали наочно – золотонісці вже не будуть байдуже спостерігати, як місто поступово перетворюється на великий агітплакат. Точка неповернення була пройдена рік тому, коли саме вирували президентські, а згодом і парламентські вибори. Відмінність від попередніх років спостерігалась разюча – як комунальники, так і місцеві жителі доволі негативно сприймали появу на вулицях райцентру стихійну агітацію.

Саме через цю проблему, якою може захлинутися місто вже у вересні, зал засідань Міської ради зібрав днями нараду представників усіх політичних сил Золотоноші. Питань на порядку денному стояло два – узгодження місця дислокації агітпунктів у центрі міста, а також чистота тутешніх вулиць.

Як не дивно, та усі учасники політичних перегонів доволі швидко дійшли згоди. Відтепер партійні намети, що функціонуватимуть у світлі виборів до обласної та міської рад, а також на посаду міського голови, на центральній площі не з’являться.

Хоча законодавство і не обмежує розташування подібних імпровізованих штабів, а дозволу ні в кого брати не треба, проте майбутні кандидати таки встановили цю джентльменську домовленість. Усі агітаційні пункти центру міста під час передвиборчої кампанії цього року роздаватимуть свої стовідсоткові обіцянки на ділянці між рестораном “Весна” та міським будинком культури.

Другий фактор – засмічення вулиць. Ще досі час від часу золотонісці знаходять у різних мікрорайонах артефакти річної давнини, а на черзі нова хвиля звісно ж ні в чому невинних розповсюджувачів, які просто заробляють гроші.

В даному питанні позиція міських комунальників категорична: Золотоноша – не рекламний буклет. Тому й агітувати слід не тонами макулатури на стовпах та фасадах будинків, а у визначених місцях, або, ще краще, своїми діями.

Розмови розмовами, та наступні два місяці покажуть золотонісцям наочно, хто з кандидатів реально турбується про своє місто та його зовнішній вигляд. Іспит складатимемо і ми, так зване громадянське суспільство (так зване, бо поки що на це звання заслуговуємо не зовсім): як проковтнемо брудне місто мовчки, то ласкаво просимо до “русского міра” – безлад, байдужість та блини з лопат. Методи ж боротьби нехитрі – руки (фізичне усунення паперових шедеврів) та бюлетені.

Будемо бачити результат вже зовсім скоро, адже кампанія стартує вже на початку вересня. Головне пам’ятати – вибори не перші і не останні, а в цьому місті більшості з нас жити до кінця своїх днів.

Примітка: теза про громадянське суспільство не стосується тих, хто справно досі формує яскравий букет золотоніських смітників. Тут поки що безнадійно…

Примітка друга, спонтанна: тут внутрішній голос запропонував, а також попросив закликати інших до імпровізованого флеш-мобу – увесь спам у поштових сприньках, а також на входах до під’їздів та на електричних стовпах біля домівок люб’язно повертати до агітаційних наметів. Нам воно не потрібне, а штаби ще раз використають може десь. Тут вам і економія в умовах кризи, і турбота про екологію. Партійні працівники, мотайте на вуса.

Сергій Марченко