“Маю надію, що колись ці “змагання” завершаться”, – Олег Масло про розклеювання рекламних листівок

У Золотоноші не припиняють спроб боротьби із вуличною рекламою, традиційним способом урбаністичного “оформлення”, що квітне в Україні вже протягом 20 років. Засмічених стовпів та парканів у місті значно поменшало, проте час від часу приїжджі рекламні агенти таки додають головного болю працівникам сфери ЖКГ.

Норми в даному випадку зрозумілі – Правила благоустрою Золотоноші, затверджені колись міською радою згідно чинного законодавства. За пунктами цього зведення, подібна діяльність вважається адміністративним правопорушенням і може призвести до накладання штрафу у розмірі 140 гривень.

На папері, звісно, все виглядає просто, а от в реальності війна з рекламниками має багато підводних каменів, як юридичних, так і моральних.

– Я розумію що оголошення типу “продам машину” чи “здам хату” розповсюджується не від великих статків. Але люди категорично не хочуть усвідомлювати, що часи змінились і подібні творіння все одно не читаються, – пояснює заступник міського голови Олег Масло.

Посадовець зізнається, що, за великим рахунком, рекламних листівок від фізичних осіб доволі небагато і на загальний стан вони не впливають. Більше проблем створює діяльність маркетингових компаній та передвиборчих штабів кандидатів у депутати всіх рівнів. Тут боротися за чистоту міста вкрай складно, адже схема проста – підприємці укладають договори зі спеціалізованими компаніями, вказуючи у якості виду наданих послуг “розповсюдження рекламних матеріалів”. Маркетологи ж наймають сторонніх осіб, котрі без офіційного працевлаштування і займаються розклейкою листівок.

– А хто виконавець? Студенти та безробітні, які ледь зводять кінці з кінцями. Штрафувати? Це теж неправильно, – бідкається Масло. – Але й давайте вирішувати – ми в якому місті хочемо жити?

Коли скінчиться це “змагання”, очільник житлово-комунальної сфери не знає. Проте має надію, що колись усвідомлення користі того ж інтернету для поширення інформації, заволодіє і головами тих, хто ходить вулицями з клеєм у руках та їхніх замовників. Нарікає ще і на соціально-економічний розвиток країни, що теж стає важливим чинником.

Наразі працівники Міськвиконкому проводять виховні бесіди з порушниками, а на найбільших “рецидивістів” таки складають акти. Комунальники ж отримують додаткову роботу, знищуючи час від часу всю творчість розповсюджувачів.

оголошення золотоноша 01

оголошення золотоноша 03

оголошення золотоноша 04

Приклади стихійної та цивілізованої реклами на вулицях міста

comments powered by HyperComments