Рішення про маркування продукції виконують не всі супермаркети міста

19-го листопада відбулося засідання міської ради, на якому розглядалося питання “Про підтримку вітчизняних виробників” у рамках національної акції “Купуй українське”. На зібранні були присутні представники найбільших в місті торговельних мереж.
Рішення про підтримку українських виробників та рекомендацію про маркування продукції виробленої в Росії було ухвалене Золотоніською міською радою ще в серпні. Його було особисто доведено до всіх великих торгівельних точок міста. Але, як виявилося, не всі супермаркети Золотоноші виконують це зобов’язання.
Як повідомила начальник управління економіки Вікторія Остроглазова, минулого тижня був проведений рейд. Мета – перевірка маркування продукції. Відповідне рішення Міськради в повному обсязі виконується в супермаркеті Копілка (СПД Каптановська), де окрім підтримки акції “Купуй українське” також маркують продукцію, вироблену на Черкащині, у рамках акції “Товари Черкащини”. В цьому ж списку всі точки Золотоніської райспоживспілки “Злагода”, супермаркет “Златоград” (ФОП Супрун-Черес).
Також рейд виявив, що пасуть задніх Еко-маркет та АТБ. Перша торгівельна мережа взагалі ніяк не маркує продукцію, а її представники повідомили, що чекають рішення керівництва стосовно цього питання. Присутні представники другої повідомили, що позначати продукцію країни-агресора вже почали і навіть показали присутнім розроблений макет цінника, на якому вказаний виробник – Росія. Делегатам засідання наданий екземпляр видався невиразним.
На закінчення Остроглазова запевнила, що подібні рейди будуть проводитися і надалі, оскільки в даний складний час важливо знати, якого саме виробника насправді підтримують торговельні мережі.
Варто зазначити, що рішення про маркування продукції в таких великих торговельних мережах, як “Еко” та АТБ приймається лише на найвищому рівні керівництва, яке, звісно ж, знаходиться далеко за межами Золотоноші. Тому від рекомендацій їхнім регіональним представникам щодо маркування товарів мало що зміниться.